mandag 23. juni 2014

Stue før og etter (del 2)

Da vi så på bildene i salgsannonsen bestemte jeg meg for at hvis denne leiligheten ble vår skulle vi bygge bokhylle på den ene kortveggen i stua. Jeg har alltid likt å lese og vært veldig glad i både biblioteker og bokhandler, så plassbygd bokhylle har stått høyt på interiørønskelista mi i mange år.




















Leiligheta ble vår, og som tenkt, så gjort. Jeg tegna den og fetteren min og Lars bygde den, det er overraskende gjennomførbart og jeg har skrevet mer om hvordan vi gjorde det her. Det vi savnet aller mest der vi bodde før var spisebord, så vi er veldig glad for at vi har plass til det nå. Dessuten er det skikkelig luksus å ha et sånt stort allrom i en leilighet midt i byen. 

























Nå har dere sett hele stua, og jeg fortsetter gjerne reprisen på før/etter hvis dere liker det?

Lina

English recap
This is our living room before and after our remodeling. What do you think? If you like these posts I'll keep them coming. We redid the whole apartment so I have several more rooms to show you if you want to see them?

8 kommentarer:

  1. Den hylla altså! Kjempefin, og veldig likt det eg ser for meg at me skal ha i tv-stua. Fortsett med før/nå-artikler. Moro å sjå den store forskjellen det blir!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Spennende at dere tenker noe liknende i tv-stua, det gleder jeg meg til å se! Jeg somler litt med innleggene om dagen, men fortsetter gjerne å vise fram før/etter til jeg har vært gjennom alle rom :) Veldig hyggelig at du liker det! Tusen takk for at du tok deg til til å legge igjen noen ord hos meg!

      Slett
  2. Den hylla ble KJEMPE lekker!! Jeg rett og slett elsker når bøkene får være en fremtredende del av interiøret.
    Klem Madelén

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen, tusen takk! Det er jo ekstra hyggelig å høre når vi har lagt så mye arbeid ned i den, men jeg vet jo at jeg er mer maksimalistisk enn mange liker.. Godt jeg ikke er den eneste som liker bøker! Håper du har en deilig helg, og tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen noen ord her (og venter tålmodig på svar). Klem, L

      Slett
  3. Så nydelig stue du har Lina! Kjempe gøy med oversiktsbilder :-) Trenger absolutt tips til hvordan fylle stuen, det er temmelig tomt her i huset ett år etter innflytning ;-) Håper du får en glad mandag. Klem fra Monica.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Ja, det går litt tid mellom oversiktsbildene gitt. Jeg bor jo midt i dette og det er jammen ikke så lett å se motivene alltid for jeg ser meg nok litt blind på mitt eget, så det blir fort til at jeg lager stilleben eller stylinger når jeg tar bilder. Da blir det ekstra trivelig å få så hyggelige tilbakemeldinger når jeg først gjør det! Her er det ikke noe problem at det er tomt for å si det sånn, så vi har hatt en skikkelig storrengjøring med gjennomgang av hva vi skal ta vare på og hva vi kunne selge eller gi bort. Jeg blir nok ikke minimalist med det første, hihi.

      Slett
  4. Titter innom for å si hei jeg!
    Håper alt står bra til med deg! :)
    Ønsker deg en riktig god og fin sommer Lina!
    Stor klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Så hyggelig Annie! Det går litt lenge mellom innleggene nå, men om sommeren går jo tida saktere for de fleste av oss, så forhåpentligvis er det greit for dere som leser. Uansett veldig trivelig med en liten hilsen sånn plutselig og! Håper sommeren på Harestua er fin selv om været har vært litt varierende de siste dagene :) Klem, L

      Slett

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen noen ord til meg, jeg setter stor pris på alle som leser det jeg skriver. Jeg prøver å svare alle som kommenterer, men om du lurer på noe og ikke får svar, send meg en mail på omgdeterlina@gmail.com da er du sikret å få svar på spørsmålet ditt.

Klem fra Lina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...