fredag 30. august 2013

Jeg har aldri...

...vært på granittrock. Neida, det har jeg! Men jeg mistenker at det er mange andre som ikke har oppdaga denne perlen av en gratisfestival, og vil derfor dele denne Oslo-opplevelsen med dere. Den foregår på Grorud nå i helga så ta turen om dere har mulighet. Arrangementet er gratis, rusfritt og med fri aldersgrense. I kveld gleder jeg meg blandt andre til å se Datarock og John Olav Nilsen og gjengen. I morgen står både Honningbarna, Donkeyboy og selveste Karpe Diem på scenen. I tillegg er det masse dyktige ungdomsband som spiller. Besøk granittrock sin hjemmeside for fullt program og informasjon om hvordan man kommer seg dit. Jeg garanterer en finfin musikkopplevelse. God helg!

Dette er mitt siste innlegg i en rekke av nye (og noen gamle) Oslo-opplevelser jeg har hatt det siste året. Du kan også lese om øyhopping i Oslofjorden i påsken, en nydelig tur i Oslomarka på forsommeren, badetur på Huk når det ble for varmt i byen, et av årets beste måltider fra Mathallen og om da jeg dansa natta vekk på Oslos tak.

Lina (@omgdeterlina)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen noen ord til meg, jeg setter stor pris på alle som leser det jeg skriver. Jeg prøver å svare alle som kommenterer, men om du lurer på noe og ikke får svar, send meg en mail på omgdeterlina@gmail.com da er du sikret å få svar på spørsmålet ditt.

Klem fra Lina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...